fundersam

sitter och fundera om jag ska byta från blogg.se till worldpress eftersom jag kan inte ladda upp bilder :S

ahja på tal om annat. NU kan jag nästan allt från cheklistan :D
Sitter och lyssna musik och väntar på älskling.
Låten jag nördat på idag kommer i sluet av inlägget.
Satan fotosugen jag är.. men ha fotat lite tidigare. men det blev inge bra, hade tänt visa dom bilderna jag var mest nöjd över, me det går ju inte?!
Längtar till tisdag kvl när vi åker till pite, för då finns det enormt mkt att fota! mitt minne kommer bli fulllt haha ;o
måste ta bort bilderna från kameran.. men måste köpa mig en hårddisk först så att dom inte försvinner om datorn gå sönder... som på förra datorn :(
Men nu ska jag ner och mysa med märta tills hampus kommer ♥



Bara älskar alla låtar från den här kanalen alla är så bra på att sjunga och musikvideorna (stavar man så?) är så jäkla bra gjorda! Hoppas ni också gillar det!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0