Lycklig!

Jippeee! FIck nyss höra av rebecca att det bli en bodö resa i helg ifl! Jäkla glad jag är!!! det där gjorde min dag! :D
En sista resa med laget innan vi slås ihop med 95:orna! Skiter i om vi förlorar hela cupen bara lycklig över att få spela! :)
men nu till något helt annat! Idag blev min söta systerdotter två :') stora grattis kramar från moster!
det hon fick av oss va en gitarr (som jag råkade göra sönder en sträng på när vi skulle stämma den.. fast det va ju en billig gitarr hehe..) sen fick hon ballong spelet. nog blev hon allt lycklig :d
Men nu orkar jag inte skriva nå mer måste gå och lägga mog så att jag orkar gå upp till skolan!
gammalbild på min ögonsten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0