nice.

Vaknade upp med ögoninflammation.. länge sen man hade det men det är bara sjukt jobbigt att ha de ;S
Ahja känner mig stolt, har städat rummet och pluggat och just nu tog jag bara en liten pause och ska snart börja plugga igen :) planeringarna för idag? plugga? och få se om Hampus kommer upp, får väl hoppas på det!
Och idag började jag undra när ska jag få tbx min mobil?! JAg ha skickat in den på rep för två veckor sen, och har fortfarande inte kommit, sista jag skickade in den kom den tbx efter en vecka. Fuck halebop alltså ;o
och lovar att jag kommer få ett medelande vart det står ''tyvär kunde vi ej reparera din mobil'' eller något i den stilen -.- blääääääää! Då måste man ju köpa ny eller få en i samma pris som man köpte den för. Och om jag bara få en likadan säljer jag den på direkten! ;o

Ahja nu ska jag fortsätta plugga, skriver senare!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0