ok.

VAknade för ett tag sen.. sovit bort hela jäla dagen känns det som ;o efter att jag kom hem från hampus vid två tiden sov jag från halv tre till halv sex, sen ha jag sovit nu igen i typ 40min ´men inte så konstigt... den här jävla febern vill inte gå över. huvudet är lika tungt som en jag vet inte vad ;o
 MenSka snart gå ner och kolla den där melodifestival saken och tryck chips som tusan. satans va gött!



Jag vill se en sol gå ner idag, för att stiga imorgon och skina så klart.
Jag vill leva nu, inte imorgon för då kan allting vara slut.
Känner samma sak som jag gjort från dagen då allting gick förfort.
Jag kan inte leva som jag gör idag,
Jag måste förändra den som är jag
Jag kan inte leva som jag gjort fram till nu
Jag måste ändra på mig
Och det måste ske nu.
Jag ser en dag passera från morgpn till kväll
Jag ser en värld halveras och det sammlas hos mig
Allt det jag gjort och allt det jag kommer göra
Jag skiter i backspegeln och fortsätter köra
Jag tänker inte ångra mig nu
Jag ska fortsätta köra tills bensinen är slut
An2n - leva nu. ft. Gmx Sååfi & Tallie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0