segt om inte annat.

Träningsmatch mot 97:orna idag.. taggad? SVar nej.
Idag har vart en jävligt seg dag.. ;s som vanligt har man bara haft 5 lektioner eller fyra kmr inte ihåg. Gympan va ju jäkligt chill. vi gick bara på en kort promenad. Språkvalet pratade man brt för man inte hade något att göra. So:n redovisade vi våra affisher, kollade film och diskuterade. svenskan.. då jobbade jag bara med ergonomin.. ;o chill dag men ändå förjävligt seeg. 
och jag har absolut ingen lust att spela idag. vill bara kägga mig ner och sova resten av dagen!
Imorgon bli det nog att dra ner till hampus efter skolan sen bli det nog att träffa syster min som kommer med flyget eller tåget. it vet ja ;o Lördag blir det att dra och jobba så att man får lite extra pengar. Kyrö följer säkert med som vanligt :D på kvällen får man ju se vad man hittar på!
Söndag.. inget planerat.. kanske umgås med min fina eller ta och göra en storstädning!
Men nu ska jag gå ner och göra nått och äta så man orkar spela!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0