vilsen.

just nu vet jag knappt ut och in. voivoi, inte bra. vet knappt vad jag skriver på sms:en till kyrö. lika att gå och sova fifan, sista skoldagen imorgon för den här veckan. 09:00 på fredag morgon = AVFÄRD MOT BODÖ. ok vi ska ha med en 99:a ? men jag bry mig inte så länge vi kan spela. jag orkar inte skriva nu känner mig deppig utan någon anledning mysko alltså!


jag är den jag är, för jag blev inte den jag skulle bli. men jag lever mitt liv, en dag i taget.
jag är inte den starkaste, utan förjävligt svag och full med känslor och inte den allra bästa självförtroendet som vissa andra har. men jag försöker ifl att bli starkare och få bättre självförtroende, men vad ska man göra om man inte tycker allt är så jävla bra i sitt liv.
men jag försöker att inte bry mig om vad folk tycker eller tänker om mig. och jag lyckats ganska så super fint.
för det är mitt liv och dom ha sina. Fokusera på ditt liv och inte andras.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0