Nog äre det väl så!

Blivit sena inlägg dom senaste dagarna men det beror ju på att jag har varit upptagen. idag så har vi fixa upp takstolarna och en del av taket. Imorgon ska plåtarna och sen ngn sak på väggarna sen så får den stå där till nästa sommar då vi kan börja lägga väggar och allt annat! Bara längatr tills man ha en bastu här så att det bli en riktig stugkänsla ;)
AHja kanske bli att vi åker hem i helg ändå. Annars bli det måndag! :)
Vi får ju se! :)
Har inte så mycket att säga.. eller skriva!
Men jag behöver lite musik tips.. om ni hade vart så gulliga att ge ngt tips! Bara att komentera vilket inlägg som helst! :) Ge några film tips också i samma veva! HAde verkligen varit jätte gulligt!
Ahjuste vi hade ju egentligen träning idag.. Men jag är ju här så hade blivit svårt att va me om man inte hade haft ett eget jetplan eller hur det nu stavas ;)
Men nästa vecka blire att träna ifl!
 HEja mig. typ inge styrka eller kondis kvar! yeaaay!

Men nnjåå mitt öga är forfarande svullet! ser ut som ett jag vet inte vad typ ena ögat normalt å det andra svin svullet.. -.- jag är ju så duktig.. eller inte!



SVar på kommentar så här mitt i allt

emilia  ([email protected]) om Mmm
Nej det förstår jag men då är det! Det är min stjärna det du får ta och skaffa en egen ;)

SVAR: haha syrran det är nog bara LITE för tidigt för mig att skaffa en egen!



AHja nu ska jag ta och kolla min fb å bdb!
Om ni vil kollla in min bdb så äre bara att söka på minnajatko. intressant jo men visst!!

Men glöm inte nu att ge nå låt och film tips!



KRAM


mongo bild men så får det vara! Osminkad å allt men det bjuder jag på! :)
11 Augusti, 02:21  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0