Svar på kommentar

Frida om Man märker verkligen att hösten är på väg.:
Hejdugumman! <3 Aså nu äre såhär, min dator ha fan lagga ihop och jag kmr typ avlida om int vi träffas snart. saknarej så jävl*a f*cking mkt, SERIIÖÖST.. Aså ååh.. Du få gärna gästblogga på min blogg om du vill, den ärre ju gode dö nu, Hahah. Min bästa flicka, Minna!
Svar:  Vet du vad att jag ringer dig så ngn dag när jag har tid så får vi ta och prata lite så ser vi om jag kan ta och komma till älvsbyn nu innan jag ¨åker hem till stan!<3

emilia   om Snälla sluta ta ut din ilska på mig hela jävla tiden! Blir så jävla less!:
Ja du syrran, vad skulle du göra utan mitt underbara barn? <3

Svar: Ja du syster.. det vet jag faktiskt inte. och det ska vi inte ta reda på heller! <3

Kommentarer
Postat av: emilia

Nej inte på det viset, men snart Minna så ska min ängel flytta till mig! :)<3

2011-08-10 @ 02:51:25
URL: http://nattstad.se/rautavuoma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0